De huidige voorzitter van de NVBV, Peter Erdtsieck en het bestuurslid voor de contacten met België, Piet Heijnen, zullen hun functies tijdens de ALV neerleggen. Het bestuur is verheugd te kunnen melden dat Ad van der Aa, directeur van adviesbureau Cauberg-Huygen zich kandidaat heeft gesteld voor het voorzitterschap van de NVBV. Daniël van Rijn, consultant bij Agentschap NL, heeft zich kandidaat gesteld voor de bestuursplaats die vrij komt door het vertrek van Piet Heijnen. Het bestuur roept de leden op om desgewenst andere kandidaten voor een of beide functies aan te melden. Tijdens de ALV zal door de aanwezige leden gestemd worden over de invulling van de beide vacatures in het bestuur.

Aansluitend aan de ALV zullen er lezingen worden gehouden. Aart de Geus zal ingaan op het TOPConsortium Energiebesparing in de gebouwde omgeving (EnerGO). Ben Bronsema zal ingaan op zijn promotie onderzoek aan de TU-Delft: Earth, Wind & Fire.

Aansluitend zal er een rondgang zijn door het laboratorium van Peutz, waar ook de proefopstelling van Ben Bronsema bekeken kan worden. Het bestuur van de NVBV gaat ervan uit dat het een interessante middag gaat worden en nodigt u van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.

Agenda ALV 2013

14.00 uur Opening ALV